FAQ
DOTAZY K VÝBĚRU TRIČEK KATE SIMANE
Jak vybrat správnou velikost unisex triček?
Trička z naší kolekce jsou stejně velká pro dámy i pány a nejsou nijak vypasovaná, proto vždy doporučujeme koukat na rozměry v tabulce velikostí u detailního popisu triček.
Obecně ale platí, že pánové mohou vybírat velikosti, jak jsou zvyklí, dámám doporučujeme vybírat alespoň o velikost menší, než jsou zvyklé. Záleží také na preferencích, zda chcete ponechat tričko tzv. oversized nebo těsnější.
Nabízíte trička i v jiných barvách než v bílé?
Máme v nabídce i čistě černé stejně kvalitní a velmi pohodlné tričko. Jinak je kolekce triček s designem prozatím pouze v bílé barvě.
Která z triček jsou i v pánských verzích?
Všechna naše trička jsou unisex, tzn. stejné velikosti jak pro ženy, tak pro muže, záleží tedy pouze na vašem vkusu, který design se vám líbí. Na výběr jsou bílá trička s unikátní autorskou grafikou, či grafikou spolu s aplikovanými krystaly pro stylové muže, nebo pak čistě bílé nebo černé tričko, pokud si potrpíte na jednoduchou klasiku.
DOTAZY K PÉČI O TRIČKA KATE SIMANE
Udrží si trička z organické bavlny tvar po vyprání?
Právě trička z klasické 100% bavlny mají tendenci se po vyprání vytahávat nebo ztrácet barvu a tvar. Oproti tomu organická bavlna je přírodní materiál a díky vysoké kvalitě, pevnosti materiálu a nižší náchylnosti k roztahování, mačkání a blednutí, svůj tvar drží a bude vám sloužit dlouhou dobu. Je spíše možné, že se o maličko smrští, než vytáhne. Naše trička doporučujeme prát v ruce na velmi nízké stupně (max. 30°C). Více informací o bio bavlně najdete na stránce "Proč nakupovat oblečení z bio bavlny" a "Jak pečovat o trička Kate Simane".
Jak se perou a žehlí trička s krystaly?
Trička s krystaly si prosí větší péče, doporučujeme prát výhradně v ruce jemným pracím prostředkem a naruby, na velmi nízké stupně (max. 30°C). Perte opatrně a nedrhněte přes krystaly a grafiku. Tričko nechte uschnout nejlépe na ramínku, nikoliv přes šňůru. Žehlit poté doporučujeme naruby, nejlépe přes hadr nebo kapesník a vyhnout se žehlení přes grafiku a krystaly. Krystaly jsou tepelně aplikované přes lepidlo na spodní ploše krystalů a vyšší teplota žehličky je může uvolnit a mohou odpadnout.
Více informací naleznete na našich stránkách "Jak pečovat o trička Kate Simane".
DOTAZY K DOPRAVĚ A PLATBĚ
Posíláte zásilky i mimo Českou republiku?
Zásilky expedujeme momentálně pouze po České republice. Ale v budoucnu se chystáme tuto službu rozšiřovat.
Prozatím nemáme kamennou prodejnu, nabízíme doručení přes PPL, Balíkovnu nebo Zásilkovnu, kde si můžete vybrat doručení na adresu, výdejní místa nebo do Z-boxů, ceny dopravy naleznete na stránce "Doprava a platba".
Nově jsou však naše produkty v nabídce i v butiku VIDDA v Praze, v ulici Elišky Krásnohorské, kde si můžete vybrané produkty osahat, vyzkoušet a rovnou i odnést.
Kdy mohu očekávat svoji objednávku?
Zásilky expedujeme zpravidla druhý den po obdržení a zaplacení objednávky. Zásilky do výdejního místa jsou k odběru zpravidla do následujícího dne. Dodaní na adresu je do 48h od předání přepravci. Více informací na stránce "Doprava a platba".
Jaké jsou možnosti platby?
Online platební kartou, Googly Pay, Apple Pay, bankovním převodem. Dobírku neumožňujeme. Více informací na stránce "Doprava a platba".
Jaké způsoby dopravy k zákazníkům nejčastěji používáte?
Momentálně využíváme služby PPL, Balíkovny a Zásilkovny ve všechny pracovní dny.
Mohu u vás na e-shopu platit v eurech?
Platit můžete z eurového účtu, pokud to vaše banka umožňuje, může si však účtovat poplatky za přepočtení do české měny. Při platbě ze zahraničního účtu bude účtován poplatek za SWIFT platbu dle ceníku banky.
DOTAZY KE ZBOŽÍ A OBJEDNÁVKÁM
Proč mi nedorazil potvrzující email, že byla má objednávka přijata?
Po zpracování a vložení objednávky systém ihned automaticky odesílá informativní email na uvedenou emailovou adresu. Pokud vám žádný email nedorazil, zkuste se, prosím, podívat, zda ho nenajdete ve spamech. Některé schránky mívají s tímto druhem emailů problém. V případě, že by potvrzující email nebyl ani tam, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím emailové adresy: info@katesimane.cz a rádi se na vaši objednávku podíváme.
Kde a kdy získám informaci o své objednávce?
Potvrzující email s informacemi o vaší objednávce obdržíte prostřednictvím automatické odpovědi při přijetí vaší objednávky a dále při odeslání vyřízené objednávky. O datumu doručení vás bude informovat vybraná přepravní společnost.
Mohu si do objednávky přidat další zboží, které jsem zapomněla?
Tento krok není již bohužel možný, jakmile objednávku přijmeme, není již žádná změna možná.
Proč jsou produkty v butiku VIDDA za jiné ceny než na e-shopu?
Ceny našich produktů se mohou lišit mezi e-shopem a kamennou prodejnou z několika důvodů, jakou jsou například akční nabídky a slevy, které platí někdy pouze online nebo naopak pouze v kamenné prodejně. Nebo například provozní náklady, které se liší v kamenné prodejně oproti e-shopu, a to se může odrazit v cenách produktů. Některé produkty nebo jejich varianty mohou být dostupné pouze v jednom z prodejních kanálů. Snažíme se ale zajistit, aby naše nabídka byla atraktivní v obou prostředích, proto doporučujeme sledovat jak e-shop, tak akce v butiku.
DOTAZY K VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží mi velikostně nevyhovuje a chci ho vrátit. Jak mám postupovat?
Zboží máte právo do 14 dnů od doručení vrátit (odstoupit od kupní smlouvy) bez udání důvodů. V případě vrácení zboží doporučujeme využít náš formulář k Odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete spolu s veškerými informacemi pro vrácení v Obchodních podmínkách, či na stránce "Vrácení zboží", spolu s postupem pro vrácení.
Balíček s vraceným zbožím odešlete spolu s vyplněným Formulářem pro odstoupení na adresu níže:
Kateřina Šimáně
V Mezihoří 2448/8
180 00 Praha 8 - Libeň
Zboží odešlete ideálně v původním obalu, ale především tak, aby se nepoškodilo. Zboží zašlete ve stavu ne jiném, než ve kterém byste ho zanechali po vyzkoušení v kamenném obchodě před koupí, to znamená především kompletní, čisté, neopotřebené a nepoškozené.